TR | EN +90 242 258 02 02
 

Web sitemize hoşgeldiniz ...

 

AntBahar Şirketler Grubu merhum Ali Bahar’ın 1940 yılında bir bakkal dükkânıyla başlattığı ticaret hayatının gelenek ve değerleri üzerinde filizlenerek başladı.  Bu başarı öyküsünde, AntBahar Şirketler Grubu bugün yüzlerce çalışanıyla, mutfağında sağlıkla birlikte lezzeti arayan tüketiciler için üretim yapmaya devam ediyor.

70 yıla dayanan ticari geleneği ile Türkiye'nin Hindi Markası olan AntBahar Grup, inovatif gurme ürün lezzetleri ile sağlıklı ve doğal tüketimi benimsemiş, lezzete önem veren, sofrasında çeşit arayan, yenilikçi, kalite ve hizmette ikmal kaynakları, bayii ilişkilerinde kamuoyu nezdinde sahip olduğu "En İyi" imajını daima korumuştur.

AntBahar Grup, tabiatın kaynaklarından beslendiğinin bilinci ile bir aile olarak çıktıkları bu yolda; büyüyerek devam etmektedir.


Neden Hindi ?

Hindi eti diğer etlere göre protein değeri açısından daha zengindir. Kolesterol oranı çok düşük olup, protein değeri ise yüksektir. Hindi eti düşük yağ oranı ile kalbin dostudur. Yani normal bir hindi yemeğinde bulunan yağ, kırmızı ette bulunan yağın ancak yarısı kadardır. Balık etine ise en yakın hayvansal gıdadır. Aminoasitleri ise dengelidir. Sindirimi kolaydır. Hindi etinde aynı zamanda fosfor, potasyum, magnezyum ve hindinin siyah etinde önemli miktarda demir bulunur. İçerdiği B3 vitamini, B12 vitamini ve mineraller sayesinde vücudumuzun dostudur. Hindi etinde bulunan başlıca minerallerden Çinko; bağışıklık sistemi, yaraların iyileşmesi, vücudun yağ, protein ve karbonhidratların sindirmesi için son derece önemli bir mineraldir. 100 gr. hindi etinde 1,7 mg çinko bulunur. Bu kadınlar için önerilen miktarın %24' üne, erkekler için ise %18' ine karşılık gelir. Hindi eti hem sağlık açısından, hem de zengin besin içeriği ile ülkemizde ucuz protein kaynağıdır.


 

usta şeflerden yemek tarifleri...

 

Dünyada Hindi Tüketimi...

İnsan beslenmesinde hayvansal gıdaların önemi büyüktür. Özellikle çocuk ve genç yaştaki nüfusun hayvansal gıdalar açısından yeterli beslenmesi, fiziksel büyüme yanında zihinsel gelişim açısından da son derece önemlidir. Dünya kanatlı eti üretiminde piliç etinden sonra ikinci sırada hindi eti üretimi yer almaktadır. Ancak Türkiye’de hindi eti üretim ve tüketimi Amerika ve Avrupa Birliği ile kıyaslandığında istenilen düzeyde değildir. Amerika’da 2009 yılı hindi eti üretim 2.5 milyon ton, Avrupa Birliği’nde ise 1.8 milyon ton olarak gerçekleşirken Türkiye’de 30 bin tondur. Amerika’da 2009 yılı kişi başına hindi eti tüketimi 7,7 kg, Avrupa Birliğinde 3,7 kg iken Türkiye’de ise 0,417 kg hindi eti tüketilmektedir. Türkiye’de ise 2000-2014 yılları arasında hindi eti üretimi 2.28 kat artmış 2014 yılında 53.000 bin tona yükselmiştir. Türkiye’de hindi eti üretiminin 2025 yılında ise 100 bin tona ulaşması hedeflenmektedir.

Yumurta Fiyatları

  • Yarka : 0,2300 TL
  • Piliç : 0,1850 TL
  • Double : 0,2650 TL
  • Eski Ana : 0,2550 TL
  • Yeni Ana : 0,2450 TL
  • Klavuz : 0,1350 TL

Et Fiyatları

  • Dana Bıçak Yağsız : 27,84 TL
  • Kuzu Bıçak Yağsız : 34,48 TL

Hal Fiyatları

  • Biber (Kapya) : 5,00 TL
  • Domates KG : 4,40 TL
  • Patates (Taze) : 1,90 TL
  • Patlıcan KG : 2,20 TL
  • Fasülye (Sırık Ayşe) : 4,60 TL

Döviz

  • DOLAR : 3.6253
  • EURO : 3.8396
  • İNGİLİZ STERLİNİ : 4.4951
  • NORVEÇ KRONU : 0.42803

Türkiye’nin Hindi Markası olan AntBahar Grup % 100 yerli sermaye ile Türkiye ve uluslararası platformda hindi etini yumurtadan civcive, civcivden işlenmiş son ürüne kadar bilimin getirdiği yenilikleri sürdürerek ürünlerini tüketici ile buluşturan öncü firmalardan bir tanesidir.